Jump to content

Добро пожаловать на проект
Weekly Open Games

Weekly Open Games — это проект для людей, которым интересен хардкорный тип игры. Мы стараемся максимально эффективно использовать структуру, слабые и сильные стороны, а также технику и вооружение различных сторон конфликта, но не ставим перед собой цель провести 100% сбалансированного боестолкновения. Командная игра, командное взаимодействие — фундамент нашего проекта.
О проекте WOG Как начать играть Правила серверов
Avarax

Operation Poseidon

Recommended Posts

Operation Poseidon


USMC vs ČDKZ


  • Добавил
  • Добавлено
    27.01.2019
  • Категория
    WOG
  • Количество участников
    179
  • Год
    1.1.2019
  • Время на миссию
    150
  • Погодные условия
    9:20
  • Условие победы атаки
    USMC must cap one zone
  • Техника атаки
    3x LAV-25 A2
    2x M1A1SA (TUSK 1)
    1x M977A4-B Repair
    1x M1133 MEV
    2x M1230
    2x HMMWV Avenger 50% Ammo
    1x M978A4
    3x M1232
  • Условие победы защиты
    Defend one zone
  • Техника обороны
    1x Mi-24G Super Hind
    1x Mi-28
    1x 2A18M (D-30A) AT
    1x T-72B (1984)
    1x Ural-4320 Gas
    1x Ural 4320 repair
    4x UAZ 3151
    2x UAZ 4320
    4x Ural -4320
  • Особенности миссии
    Thermal optics for some vehicles is on
  • Тип
    WOG
  • Остров
    Черноруссия (зимняя)
  • Режим
    Захват/оборона
  • Сторона WEST
    USMC
  • Сторона EAST
    ČDKZ
  • Сторона RESISTANSE
  • Сторона атаки
    West
  • Сторона обороны
    East
  • Тепловизор
    Включен / ON

 

Edited by Avarax

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Avarax

General:

1) Size of pictures in missions mustn't be more than 80kb

2) Check positions of all squads. There is a distance between unit and ground.

Спойлер

20190326215428_1.thumb.jpg.48e3d9af06008ce416d35ab92a4dd818.jpg

3) Refresh presets of some units. This is not allowed.

Спойлер

20190326215440_1.thumb.jpg.0ea44e158423e32fb06e18c7857ab5da.jpg

4) Change dynamic modulation to disabled for all decoration objects which dont have doors. For objects with working doors you can set dynamic modulation.

5) Clear all boxes and vehicles except medical boxes by clicking this button

Спойлер

20190326221224_1.thumb.jpg.3c367d23a4008a0667a75d7022042466.jpg

6) Сhange CDF camo for all REDFOR vehicles to CHDKZ camo

7) Set T-72 and Mi-24 LR radio to opfor side by this

this setVariable ["tf_side","east"];

8) Remove everything from HURON Medical Container and put what you need there by script command

9) DLC Helmet in loadout. Change it.

Спойлер

20190326235105_1.thumb.jpg.6f42b90343e2fe980977158752332f83.jpg

 

Additional:

1) Change this

<USMC> (<Blue>, attack) vs <ČDKZ> (<Red>, defense)

to this

USMC (Blue, attack) vs ČDKZ (Red, defense)

2) Change force of wind in manual settings of weather

3) Check this objects

Спойлер

20190326221357_1.thumb.jpg.7535684c1f57f11f42a4a5f363ab52ac.jpg

4) Write this rightly "USA cap berezino" -> "USA captured Berezino", "USA  win this mission" -> "USA won this mission"

5) Delete this from helicopters, anyway it doesn't work.

this enableVehicleSensor   ["PassiveRadarSensorComponent",false];

6) You gave M240 to machinegunners, but m249 belts in boxes WTF?

7) There is no 2nd Fireteam Leader in US Squads. Really?

8) Fix this

Спойлер

20190326235539_1.thumb.jpg.dac01679c7bb569a8f98be96a65de232.jpg

20190327000014_1.thumb.jpg.f98b1dc4bdbaaa618c5f03eed6677ce5.jpg

9) Put it down

Спойлер

20190327000153_1.thumb.jpg.e5f74c97cd2dd8c4a555cccecc80f84c.jpg

10) Set Demolition Man in redfor ace engineer. Put 2 demining kits in UAZ.

11) No information in briefing about vehicle restrition (script for crewmen).

 

The mission is not admitted to the games, at least until all mistakes will be fixed.

Edited by neVALYAshka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аваракс, ты в курсе что обещаные:

В 30.03.2019 в 20:11, Avarax сказал:

Add 2x FIM-92 Stinger with 2 missile

в итоге выглядят как 2 пусковых установок и 4 ракеты к ним.

Share this post


Link to post
Share on other sites

At first AA can spot heli at 4-5 km and shoot down heli at lock distance of 3.5 km, meanwhile mi-24 has no warning about rocket lock on it, and vision range of 2.5 km with nose cone, basically useles, radar.
upd: u should add ammo truck or increase view distance to 3.5 at least.

Edited by Lutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Отсутствуют ленты для M1232(М2).
2. В мед. ящиках лежат аптечки, которые могут использоваться бесконечно из-за настроек сервера.
3. У Ком. Отделения US отсутствуют GPS ( может так и задумано).

Edited by AntonK

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 минут назад, Lutz сказал:

now u see? 

Что он должен увидеть? Миссия идёт 1:1, т.е. и та и та сторона уже заработала по одному выигрышу. Не собираюсь отрицать, что атака сильна из-за RCO и HuntIR , что даёт преимущество как и на ближних дистанциях, так и на дальних

Edited by AntonK

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 минут назад, AntonK сказал:

Что он должен увидеть? Миссия идёт 1:1, т.е. и та и та сторона уже заработала по одному выигрышу. Не собираюсь отрицать, что атака сильна из-за RCO и HuntIR , что даёт преимущество как и на ближних дистанциях, так и на дальних

причем тут про общий баланс миссии? Тебе говорят про то что Ми-24 здесь бесполезны и их можно просто убрать и дать еще 2 т72.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) virtual arsenal inside all medical boxes
2) this disableTIEquipment true - global expression in global space. 179 times execution for each vehicle
3) wtf? this setVariable ["WMT_Side", Opfor];this setVariable ["tf_side","east"]; WHY ? you allready have cdkz tank in editor with rigth side and right radio with proper cdkz camo. Same shit for urals and uazes. Why blufor D-30 used instead existing opfor?    this setVariable ["WMT_Side", Opfor]; - typed twice for D-30
4) 
TF_give_personal_radio_to_regular_soldier = true;
TF_terrain_interception_coefficient=8;
Do you realize what are you doing or just copypaste ? is that works fine for you? 
5) mission required DLC checkbox turned on in common attributes. Is that ok or not?

Edited by crabe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.