Перейти к содержанию
Авторизация  
Spreekill

Silent Night

Рекомендуемые сообщения

Silent Night

View File

SLA are conducting missile tests with their Tochka rockets into the sea. However the targets are usually near US Army FOB island. The situation between those two countries is already at the edge of war. The US was trying to negotiate to stop the test, there was no response.


  • Submitter
  • Submitted
    02/14/2018
  • Category
    WOG
  • Number of participants
    100
  • Year
    2008
  • Time for a mission
    90
  • Weather
    20:45, Fog
  • Attack side wins condiotion
    Destruction of both Tochka rockets
  • Attack Side technique
    2x Assault boat, 1x 1097A2 (D2), 3x M1025A2 (M2), 4x M1097A2 (4D/Open), 1x M1097A2 (2D/Open), 2x CH-47F, 1x M1025A2 (Mk19)
  • Defense side wins condiotion
    After 90 mins
  • Defense Side technique
    1x BTR-80A, 1x BTR-80, 1x Ural-4320 (ZU-23-2), 3x UAZ-3151 (Open), 1x UAZ-3151 (DShKM)
  • Mission features
  • Type
    WOG
  • Island
    Сахрани
  • Mode
    Захват/оборона
  • WEST side
    US Army
  • EAST side
    SLA
  • RESISTANSE side
  • Attack Side
    West
  • Defense Side
    East

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

@Spreekill, In the mission there are several inconsistencies to the requirements of the creation. It is necessary to correct what I write in red.

  • Section Attributes - Multiplayer – Type - change to Undefined game mode, Min / Max number of players  change to 0 (The Type section should remain unchanged)
  • Replace the briefing file on this briefing.sqf (I translated your briefing, as it should be in Russian)
  • WMT Main - Change the visibility range from 2000 to 2500, range of visibility of the surface from 2000 to 10000 (Less only if there are bad weather conditions on the map)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Updated to version 1.2

@Dekfor, thank you for viewing the mission and the translated briefing. I did all the changes but the view distance of objects remains the same (2000m obj/ 4000m ter). I would call this a bad weather conditions.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

@Spreekill when the mission starts, it gives errors to all players about missing RHS files (some textures, for example 3.paa, 8.paa)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

@Spreekill you need to:

  1. Turn off the virtual arsenal of boats and Tochka
  2. Replace NVG with NVG from WOG because your NVG has small overview
  3. Remove medicine from equipment scripts because standard set is issued automatically
  4. Remove medicine from equipment script for medics because standard set is issued automatically
  5. Remove microDAGR from equipment scripts because it is issued automatically
  6. Optional - reduce the resolution of the image because it will be reduced by Arma to a small picture, there is no point in big weight of the file

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

 

@RavingRobot

Number 5 & 6 is solved.

Number 1 is also solved because there never was any virtual arsenal.

About 3 & 4, I tried to delete all medical stuff from the scripts and it does not issue any standart set at the start to anyone, so because of that I left the medical stuff in the scripts. Standart infantry has 2x packing, elastic, quick-cloth and one morphine and tourniquet. Medics have way more in their bacpacks (surgical kit, saline, etc.).

And at last about number 2. That is the whole point of the mission to have those small NVGs. Only pilots have better ones which have dual lenses. So because of that I did not changed any NVGs.

 

With those changes the mission file is again updated.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
10 часов назад, MrPurple сказал:

@Spreekill, can I get a copy of it?

Можешь скачать в Полигоне или с ФТП

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
13 минут назад, MrPurple сказал:

На фтп не нашел. Покажи ссылку.

ftp://193.19.118.182/Missions/WOG A3 MPMissions/wog_100_Silent_night_12.sara.pbo

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

1) It is hard to play night missions without so much practice at Arma 3.
2) May be there is a way to give some chemlights and chemlight shields to all units to get light on map? Now as I understand only SqL have flashlights.

Spoiler

20180317151354_1.jpg

Изменено пользователем Liquid

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

@Liquid I am working on the changes of the mission at the moment. Everyone will probably just have flashlight.

PS:  I already cut down those palm trees. :troll:

https://imgur.com/a/fzq5V

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Updated to 1.3

Spoiler

All units without flashlights now have chemlights + chemlight shield

Added missing NVG to SMAW team

Bad mags removed

US KS now spawns with correct radio

Ural replaced with UAZ Dskm

All inaccessible buildings in zone are replaced by accessible buildings

Some design changes on US spawn

Addes 2x parachute and telescopic ladder to each chopper

Weather changes for better visibility

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.