Перейти к содержанию

Добро пожаловать на проект
Weekly Open Games

Weekly Open Games — это проект для людей, которым интересен хардкорный тип игры. Мы стараемся максимально эффективно использовать структуру, слабые и сильные стороны, а также технику и вооружение различных сторон конфликта, но не ставим перед собой цель провести 100% сбалансированного боестолкновения. Командная игра, командное взаимодействие — фундамент нашего проекта.
О проекте WOG Как начать играть Правила серверов
Авторизация  
Masaker

Hotel paradise

Рекомендуемые сообщения

Hotel paradise


Mission is strongly focused on asymmetric CQB. Hotel building was extended with large underground pacing lot in order to enlarge combat area. In order to contain combat inside complex, the attacking side has imaginary feed from surveillance satellite which marks visible enemy units to the map. In order to be marked enemy player has to be exposed perpendicularly to the sky. Hotel is equipped with complex door system to slow down attacking unit progress. Doors can be locked with key, breached with gun and lockpicked with lockpick item. Defending side can obtain key at the spawn. Working elevator is inside elevator shaft. It can be used to transport personnel or equipment. Attacking side has multiple surveillance equipment (drone, robot). Defending side has variety of explosives including mines. Attacking side has HQ tent at the spawn, where visual feeds from squad leader’s helmet camera are projected on large screens. Side leader can use this technology to efficiently coordinate squads progress inside building in real time.

Hotel halls are equipped with standard wall lamps which provide illumination during night time. Hotel is separated to segments and each segment of lights can be controlled by its own light switch. All lights are connected to one generator located inside parking lot. Attacking units can disable generator using its control panel or by explosives. Each light source can be destroyed by gun shoot.

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 


  • Submitter
  • Submitted
    05/05/2020
  • Category
    WOG
  • Number of participants
    060
  • Year
    2020
  • Time for a mission
    40
  • Weather
    Random time, Clear
  • Attack side win conditions
    Hotel area capture
  • Attack side vehicles
    4×SUV A2
    6×1025A2 (Unarmed)
    2×ED-1E Roller
    1×AR-2 Darter
  • Defense side win condiotions
    Prevent capture of the hotel building for 40 minutes
  • Defense Side technique
  • Mission features
    Working hotel elevator, lockable and breachable doors, hotel garage extension, helmet camera feed to the HQ tent
  • Type
    mWOG
  • Island
    Альтис
  • Mode
    Захват/оборона
  • WEST side
    SWAT
  • EAST side
    Terrorists
  • RESISTANSE side
  • Attack Side
    West
  • Defense Side
    East
  • Thermal sights mode
    Включен / ON

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Change pls the name of the mission in theme: wog_60_hotel_paradise_10.Altis.pbo > Hotel paradise

Изменено пользователем MaDnEss

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу

×

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.